★★★★★★★★★★9,2 van 10 op basis van 251 beoordelingen bij Feedback Company
Top

Over ons

Opslagman al meer dan 20 jaar een vaste partner in opslagruimte

Al meer dan 20 jaar zijn wij een vaste partner in het verhuren van opslagruimte vanuit vijf (en binnenkort zes) verschillende vestigingen, te weten Diemen, Utrecht, Veenendaal, Almere, Amerongen en binnenkort Zoetermeer. We zijn een groeiend bedrijf en hebben plannen voor nog twee vestigingen, in Amsterdam en Rotterdam, waarmee wij dé opslagruimte specialist in regio Utrecht, Amsterdam en Rotterdam zijn. Van oorsprong zijn we een vastgoedbedrijf. De laatste jaren focussen we ons met succes op het verhuren van particuliere opslagruimte. Het bedrijf is een familiebedrijf (tweede generatie) met jarenlange ervaring en een stabiel financieel beleid.

Wanneer de behoefte aan tijdelijke opslagruimte ontstaat, biedt Opslagman een vertrouwd adres in de regio Utrecht en de mogelijkheid om de opslag van spullen online te regelen tegen scherpe tarieven en persoonlijke service.

Beoordelingen

Afgelopen jaren hebben we beoordelingen ontvangen van klanten die gebruik hebben gemaakt van onze opslagruimtes. Vanwege de vele positieve beoordelingen en ons groeiende klantenbestand, blijkt het concept een succes. Dit is dan ook reden om deze ingeslagen weg voort te zetten. Benieuwd naar de beoordelingen van Opslagman? U kunt ze lezen op verschillende websites, waaronder Feedback Company via Google & huren.nl.

Online huren

Opslagman kiest er bewust voor om het verhuren van een opslagruimte enkel online plaats te laten vinden. Het huren van opslagruimte kan op het moment dat de klant dit wenst. Alle benodigde informatie wordt vervolgens automatisch toegestuurd of is te vinden via het eigen klantenportaal waarop u eenvoudig via onze website kunt inloggen. We hechten veel waarde aan persoonlijke service. Daarom kunt u dagelijks telefonisch contact met ons opnemen met al uw vragen. Bel 088 – 600 3000 voor meer informatie. U kunt ook eerst deze pagina bekijken: hoe het werkt voor meer informatie.

Hoe het werkt

6 redenen waarom u een opslagruimte bij Opslagman huurt

  1. Droge, verwarmde en 24/7 beveiligde opslagruimte.
  2. 7 dagen per week toegang tot uw opslagruimte door middel van een toegangscode.
  3. Kosteloos gebruik van verschillende interne vervoermiddelen en een lift om uw spullen eenvoudig te verplaatsen.
  4. Opslagman kent geen opzegtermijn, uw opslagruimte kunt u kosteloos dagelijks opzeggen.
  5. De totaalprijs is direct online zichtbaar. Opslagman werkt niet met bijkomende kosten of tussentijdse huurverhogingen.
  6. Past het formaat opslagruimte niet langer? Dan kunt u kosteloos van opslagruimte ruilen.
Ophaalservice

Ophaalservice

Met onze ophaalservice kunt u verhuizen zonder zorgen.

Lees meer
Onze vestigingen

Onze vestigingen

Kies een vestiging voor meer informatie, een prijsoverzicht of boekingen.


Klantervaringen

Klantervaringen

  • Michel Gerrits ★★★★★

    Alles keurig geregeld en geen problemen. Aanrader voor mensen die een opslagbox zoeken.

  • A.A.M. Kusse ★★★★★

    Via de website geregeld, vooraf bezichtigd. Werkte uitstekend. Geen verborgen kosten.

  • Marloes ★★★★★

    Superfijn. Schone ruime opberghokken. Goede service. Staan mooie karren die je kunt gebruiken om je spul te verplaatsen. Goed werkende goederenlift.

  • J.M. Methors ★★★★★

    Prettig geholpen en bij vragen staan ze gelijk voor je klaar. Box goed toegankelijk en paden netjes.

  • Bob S. ★★★★★

    24 uur per dag open. Veel ruimte, zowel qua opslag als gangpaden. Genoeg karren. Goedkoper dan de concurrent.

Waarom Opslagman?

  • Dagelijks toegang

    Bij alle vestigingen kunt u dagelijks bij uw spullen via een toegangscode en een eigen slot op de opslagruimte.

  • Vaste lage prijzen

    Geen tussentijdse huurverhogingen of verborgen kosten gedurende huurtermijn.

  • Direct online geregeld:

    Regel uw opslag geheel online. We zijn telefonisch bereikbaar en het is mogelijk om de ruimte eerst te bekijken.

Hoe werkt opslagman? Ophaalservice Kies uw vestiging