★★★★★★★★★★9,2 van 10 op basis van 256 beoordelingen bij Feedback Company
Top

Creëer een fijne werkplek in huis na de zwangerschap

Als u net een baby heeft gekregen, wilt u misschien wat vaker thuis gaan werken. Zo kunt u lekker dicht bij uw kleintje blijven. Het is echter wel belangrijk om een fijne plek te creëren waar u ook écht even rustig kunt werken. Met onze tips lukt dit in een handomdraai!

Zoek een geschikte plek

Thuiswerken biedt verschillende voordelen. Zo deelt u uw eigen tijd in, heeft u geen reistijd en kunt u uw kleintje goed in de gaten houden. Het is echter wel lastig om niet afgeleid te raken. Zorg daarom allereerst voor een geschikte plek waar u kunt werken en uw werkgerelateerde documenten en spullen kunt bewaren. U heeft niet veel ruimte nodig om efficiënt te kunnen werken, maar het is wel belangrijk om een plek af te bakenen.

Grappig detail is dat maar liefst 90% van de thuiswerkers het liefst in de woonkamer werkt. Het nadeel van werken in de woonkamer is echter wel dat het lastig kan zijn om de balans tussen privé en werk te bewaken. Ook in de slaapkamer loopt u tegen dit probleem aan. Kies er dus liever voor om het tuinhuisje, de zolder of een rommelkamer om te bouwen tot uw werkplek.

Maak ruimte voor het bureau

Heeft u een plek om uw thuiskantoor te creëren gekozen? Begin deze dan in te richten. Op deze manier kunt u geordend en georganiseerd aan het werk. Haal bijvoorbeeld een aantal kasten leeg en gebruik deze ruimte voor uw documenten. Alle spullen die u langer dan een jaar niet hebt gebruikt brengt u naar een externe opslagruimte. Het huren van een opslagruimte hoeft niet duur te zijn. U kunt bovendien al vanaf 3m3een opslagruimte huren.

Onmisbaar op uw werkplek is een bureau. Kies voor een bureau met ladekastjes als u direct opbergruimte voor uw ordners en papierwerk wilt creëren. Heeft u weinig ruimte? Kies dan voor een opklapbaar bureau of een multifunctioneel bureau. Zo neemt u bureau nauwelijks ruimte in beslag.

Een aanrader voor hele kleine ruimtes is een zwevend bureau. Dit bureau beschikt over uitklapbare panelen. Zo creëert u in de woonkamer (of welke kamer dan ook) snel en eenvoudig een werkplek. Zodra u klaar bent met werken, klapt u het bureau weer dicht.

Huur opslagruimte bij Opslagman

Wilt u echt rust en ruimte creëren op uw werkplek? Sla dan overtollige meubels en spullen op bij Opslagman. U hebt toegang tot uw spullen wanneer u dat maar wilt. Huur online een opslagruimte tegen de beste prijs in Almere, Amerongen, Amsterdam, Utrecht, Veenendaal of Zoetermeer. Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Kom dan langs op onze locatie of neem vrijblijvend contact op met het team van Opslagman.

Onze vestigingen

Onze vestigingen

Kies een vestiging voor meer informatie, een prijsoverzicht of boekingen.


Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

  1. 1

    Kies een vestiging

    Opslagman heeft vestigingen in Amsterdam, Utrecht, Almere, Zoetermeer, Veenendaal en Amerongen.

  2. 2

    Boek online

    Kies de opslagruimte, vul de gegevens in, en betaal de eerste termijn met iDeal of per factuur.

  3. 3

    Gebruik direct

    U krijgt een persoonlijke portal voor uw toegangscode en boxnummer.

Ophaalservice

Ophaalservice

Met onze ophaalservice kunt u verhuizen zonder zorgen.

Lees meer
Klantervaringen

Klantervaringen

  • Michel Gerrits ★★★★★

    Alles keurig geregeld en geen problemen. Aanrader voor mensen die een opslagbox zoeken.

  • A.A.M. Kusse ★★★★★

    Via de website geregeld, vooraf bezichtigd. Werkte uitstekend. Geen verborgen kosten.

  • Marloes ★★★★★

    Superfijn. Schone ruime opberghokken. Goede service. Staan mooie karren die je kunt gebruiken om je spul te verplaatsen. Goed werkende goederenlift.

  • J.M. Methors ★★★★★

    Prettig geholpen en bij vragen staan ze gelijk voor je klaar. Box goed toegankelijk en paden netjes.

  • Sammy-Jo L. ★★★★★

    Fantastisch! Super efficiënt en netjes. Alles online te regelen, zelfstandige toegang, gemakkelijke karren beschikbaar voor vervoer van grotere spullen.